21 Aralık 2011 Çarşamba

TRUFF

Geçen Hafta kahveye arkadaşlarım gelecekti ben de tatlı olarak truff yaptım. Truff hem göze hitab ediyor hem de çok lezzetli oluyor.Ben Truff yaparken kekini hiç bir zaman onun için özel yapmıyorum.
Çünkü çok sık pasta yaptığım için pastanın tıraşlanan kısımlarını ayırıp deepfreze atıyorum ve truff yapacağım zaman çıkartıp malzemelerini ekliyorum ve işte sonuç....

Malzemeler:

200 gr Kuvertür Çikolata
1/2 kutu krema
1 Yemek kaşığı kakao
2 Yemek kaşığı Badem tozu
6-7 dilim kek
1/2 portakal suyu yada 1/4 Bardak Süt


Yapılışı:
-Kremanın içine koyulan çikolata eritilir. Soğuyan karışımın içine  tüm malzemeler ve ufalanmış kekler ilave edilir ve yoğurulur.
-Karışım 25-30 dakika buzdolabında bekletilir.Eğer biraz sulu olursa buzdolabında çekip kıvama geliyor.ama bu sürede kıvama gelmemişse biraz daha kek ilavesi yapabilirsiniz.
-Diğer tarafta küçük kaplara ayrı ayrı  fıstık,şekerleme,çikolata parçacıkları,hindistan cevizi, kakao koyalım.
-Kek hamurundan küçük toplar koparalım ve bu  malzemelere bulayarak küçük kağıt kalıplara koyalım ve servis tabağına dizelim.

Afiyet Olsun...  

Hiç yorum yok: