7 Ocak 2012 Cumartesi

DENİZ KIZI PASTA


























Kızım ve ben yazı çok özledik artık  gelmesini istiyoruz, ama tabi ki daha çok var. Bari biz de bir deniz temalı pasta yapalım dedik. Üstünün jelibondan süslerini kızım dizayn etti. Görünmese de iki tane şeker hamurundan balık yaptı. Bende yuvarlak jelibonları makasla keserek deniz yıldızı yaptım. Yaparkan biz çok eğlendik ve yakından görüntüsü çok güzel oldu.Fakat ben iyi fotoğraflayamadım çünkü yemek için sabırsızlananlar vardı.

Malzemeler:

-1 pandipanya 1 gece önceden yapılmış (Daha önce ki kayıtlardan)
-2 paket krem şanti
    -2 Bardak soğuk süt
    -gıda boyası
    -1 paket jelibon
    -biraz şeker hamuru(Barbinin üzerini kaplamak için:)


                                                       İç malzemesi:
 Şam fıstık,Muz ve damla çikolata

 Şerbeti:
- 1 Bardak sıcak su
- 2 yemek kaşığı şeker
- 2 damla vanilya aroması


-Dalgaları kaşığın arkası ile yapabilirsiniz.
Başka kekim olmadığı için iki adet küçük çikolatayı koyup krema ile kapladım ve barbiyi ortasına oturttum. Birde barbi bebeği önce streçe sardım daha sonra şeker hamuru ile kapladım.


Hiç yorum yok: