12 Mart 2012 Pazartesi

HAYAT PASTAM
















Bu gün benim doğum günüm... Kendime gördüğünüz gibi üzerine hayatımı yazdığım bir kitap pasta yaptım. Bu pastanın üzerindeki isimler benim canım,mutluluğum,hayallerim,umutlarım
kısacası HAYATIM !...
Bunun için bu pasta benim hayat pastam. Umarım tüm sevdiklerimle beraber nine olana kadar güzel günler görürüm. Biraz iddialı oldu galiba ama, dostlarımız için bulunduğumuz güzel temennileri neden kendimiz için de bulunmayalım?          

Pastamı süslemek için ise sadece toz pembe kullandım, hayatın aslında bu renk olduğunu kendime ve herkese hatırlatmak istedim.

Malzemeler:
4 yumurta
1 Su bardağı şeker
2 Su bardağı un
1/2 Su bardağı portakal suyu
1/2 Su bardağı süt
1/2 Su bardağı ayçiçek yağı
1 kabartma tozu
1 vanilin

Kreması:
1 pasta kreması
2 avuç şam fıstığı
2 avuç bitter çikolata

Şerbeti:
1 Bardak sıcak su
3-4 damla vanilin aroması

Yapılışı:
-Yumurta ve şekeri kar olana ve katlaşana kadar çırpalım daha sonra
  önce sıvıları sonra katı malzemeleri koyarak spatula ile karıştıralım ve 180 derecede önceden ısıtılmış fırında 35 dakika pişirelim.
-1-2 saat dinlendikten sonra 3 parçaya keselim ve şerbet sıktıktan sonra sırasıyla krema ve iç malzemelerini koyalım .
-üzerini krema ile düzelttikten sonra 1 saat dolapta dinlendirelim.
-Daha sonra istediğimiz gibi üzerini süsleyelim.

Afiyet Olsun!....


Hiç yorum yok: