22 Eylül 2014 Pazartesi

OMLET


Hafta sonları sabah kahvaltılarına sıkça yaptığım bir tariftir. Ben bu omletin içine evde ne varsa hepsini koyarım.               Püf noktası 5-6 yumurta ile yapıyorsam   1 tepeleme yemek kaşığı un ve yarım çay kaşığı kabartma tozu ekliyorum.  Nefis oluyor.


MALZEMELER:
6 adet Yumurta
2 adet çarliston biber
1 orta boy domates
Sucuk
Sosis
Beyaz peynir
Taze kaşar peyniri
1 Yemek kaşığı tereyağ (İsterseniz sıvıyağ ile de yapabilirsiniz)
1 yemek kaşığı un
1/2 çay kaşığı Kabartma tozu
Tuz
K.biber
Kekik (Üzerine)

Yapılışı:

Önce bibe rleri tereyağında soteliyorum sonra domatesleri atıp 1-2 dakika daha kavuruyorum.
Diğer tarafta bütün malzemeleri doğrayıp karıştırıyorum. Unun pütürü kalmayacak. Kızgın tavaya bırakıyorum ve altını kısıyorum.                                                                                                       Önce tavaya kapak kapatıyorum biraz öğle pişiyor sonra açıyorum. En üstüne biraz ayırdığım rende kaşar ilave ediyorum.


Afiyet olsun...









Hiç yorum yok: